torsdag 1 april 2010

Dejta med oss!

Att dejta är inte alltid det lättaste. Det kräver både mod och fantasi. Mod för att våga ta kontakt med din blivande dejt och fantasi för att faktiskt få den du dejtar att falla just för dig. Vi kommer här att ge dig tips inom båda delarna.


http://dejtamedoss.blogspot.com/ drivs av tre tjejer (mer info längre ner). Vi kommer att göra allt vi kan för att hjälpa er när det kommer till att dejta. I bloggen ger vi tips på olika dejtingaktiviteter, tankar, känslor, musiktips, skvaller och mycket, mycket mer. Vi tar också gärna emot förslag på vad ni läsare vill se mer av i bloggen.


Vi som driver bloggen är;

Linnéa Karlsson:
Jag är en glad prick på 20 år.
Att bo i en småstad som jag gör kanske kan kännas som det skulle begränsa dejtingutbudet, men i denna blogg ska vi visa att man kan variera dejting på flera olika sätt iallafall.
Mesta delen av min tid går åt till att vara i stallet, leka med vänner och hitta på bus.
Ha det bäst! / Nea


Amanda Björk:
Amanda heter jag, är 20 år och bor just nu i staden jag växt upp i, Oskarshamn. Är en riktig hästnörd och jobbade ett halvår i Tyskland som hästskötare. Om det blir Tyskland igen eller studier till hösten är inte bestämt, vi får se vart livet tar mig helt enkelt. Ha det bra så syns vi snart!


Maria Roth:
Jag är den äldsta i gänget, men jag är inte helt säker på att det märks. 21 år, hästnörd, besatt av film- och musik, ständigt rastlös... Ja, det var nog en hyfsad sammanfattning av mig. Bor också i Oskarshamn, men planerar att flytta till Växjö för att plugga till informatör i höst. Jag känner på mig att det kommer bli the time of my life och förhoppningsvis kommer man kanske kunna dejta någon som inte ens kompisar redan varit tillsammans med. Nu är det ett par månader kvar tills dess och under tiden ska väl jag och mina två kompanjoner försöka bevisa att man faktiskt kan dejta i en småstad (hur otroligt det än låter.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar