onsdag 28 april 2010

Läsarberättelse: Hon hittade kärleken på nätet

Vi fick en kommentar till det här inlägget och vi tyckte att det var så bra och uppmuntrande skrivet så vi bestämde oss för att publicera det:

"Hej, vill också bara säga att jag kände igen mig i det där, dock har min berättelse inte fått något slut än :) Jag och min kille träffades på Hamsterpaj, också en sån där slump, han skrev till mig, jag skrev tillbaka och det bara klickade på något vis. Efter ett halvårs skrivande på internet träffades vi och då klickade det ännu mer. Nu har vi vart tillsammans i snart tre år, är förlovade (2-årsdagen) och har flyttat ihop (nästan efter 2 1/2 år)^^ Distans har sina för och nackdelar och sambolivet har också sina för och nackdelar, kan inte säga vilket jag föredrar, båda har sin charm. Mitt bästa råd att hitta någon är att sluta leta efter kärleken, den kommer hitta er precis som den hittade mig. (och bli inte stressade över er ålder, jag var 17 när jag träffade min första kille och känner flera som närmar sig 20 men aldrig haft ett fast förhållande)"

Har du någon egen kärlekshistoria att berätta om? Skriv ett mail eller en kommentar till något av inlägget så kanske vi publicerar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar